lauantai 18. lokakuuta 2014

Mitähän seuraavaksi syntyy?

Olen siis luovasti leikellyt kankaita vetoketjun pituuden mukaan ja tällaisia tuli.

Onneksi pussukat saaneet nimensä / käyttötarkoituksensa facebookin saumavararyhmässä.

Tässä ensimmäinen versio:



Siitä tuli silitysraudan kuljetuskukkaro.


Toinen versio:



Josta tuli kenkäpussi <3

Kolmas versio,jossa tuntui yleisolemus,jo aika kukkarolta...



Neljäs versio, kun "luulin jo osaavani"




Siitä tuli onneksi viinipullonkuljetuslaukku ;)


Olen aika sitkeä,mutta nyt en tiedä haluanko enää jatkaa. Toisaalta, olisi mielenkiintoista nähdä, mitä seuraavaksi syntyisi?

Ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille lukijoille ja muille piipahtajille.

4 kommenttia:

  1. Mun ehdoton suosikki on silitysrautapussukka. :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nöyrä kiitos :D Saa nähdä mitä vielä syntyy,ehkä jouluun mennessä myös meikkipussi <3

      Poista
  2. Eikä, niin ihana postaus! Sulla on niin kertakaikkisen hauska tyyli suhtautua "epäonnistumisiin" ja lopulta nousta sieltä pohjalta taas uuteen nousuun kuten se takki-tunika-kehyslaukku juttu...eikö sekin ollut sun ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! Olen hyvin ratkaisukeskeinen ja sieltähän tuo error-frendliness tulee :D Mokista oppii ja komedian määritelmähän on tragedia + aika. Minä aloitan tuon kikattelun jo heti alkuunsa. Tuolle takista tunika ja tunikasta laukku jutusta on jo tullut legenda. Laukkua on usein kehuttu,eikä kukaan meinaa uskoa tarinaa. Tänään muuten taijissä joku kehui kenkälaukkuani :D Jeeeeeeee!

      Poista

Kiitokset kommentistasi!